tisdag 24 maj 2011

Så har även det absolut sista timmarna passerat..


Ingen digital berättelse hann det bli men däremot en lyxig lunch i trevligt sällskap, en titt in på Slussenutställningen och ett kärleksfullt utvärderingssamtal med Bill och Bull. Dessutom fick jag även ta del av spännande planer inför hösten. Kunde inte sitta still i min stol när jag hörde om allt. Nästa tisdag inleds ett nytt socialengagerat projekt som jag tänkte få hänga på bara av rent intresse. Vi har slutat plugget då så jag har ju sommarlov=)! Vad passar inte bättre än att få investera i mig själv med deltagande i något som kommer få mig att växa ytterligare som människa?!

(Kul att jag läser till bildpedagog men har inte en enda bild på min blogg. Kanske borde bli bättre på det?!)

Imorgon är det vårruset som gäller tillsammans med Bill och de andra brudarna från min VFUplats. Har inte hunnit med att träna som jag önskat men det är ju ändå bara för det sociala som vi springer;)

Önskar er alla den bästa sommaren och det bästa av allt!!

KRAM!

Inga kommentarer: